Okkervil River “The stage names” JAGJAGUWAR
The National “Boxer” BEGGARS BANQUET
Taken By Trees “Open field” ROUGH TRADE
Phosphorescent “Pride” DEAD OCEANS
A Place To Bury Strangers “
Elvis Perkins “Ash Wednesday” XL RECORDINGS
Panda Bear “Person pitch” PAW TRACKS
Björk “Volta” ONE LITTLE INDIAN
LCD Soundsystem “Sound of silver” DFA
Radiohead “In rainbows” AUTOPRODUIT
Los Planetas “La leyenda del espacio” BMC/ARIOLA
Yoko Ono “Yes, I’m a witch” ASTRALWERKS
Robert Wyatt “Comicopera” DOMINO
Bright Eyes “Cassadanga” SADDLE CREEK
Au Revoir Simone “The bird of music” MOSHI MOSHI
The Twilight Sad “14 autumns and 15 winters” FAT CAT
Thurston Moore “Trees outside the academy” ECSTATIC PEACE
Magik Markers “Boss” ECSTATIC PEACE
Animal Collective “Strawberry jam” PAW TRACKS
VARIS ARTÍSTES
VVAA “After dark” ITALIANS DO IT BETTER
REEDICIONS
Young Marble Giants “Colossal Youth & collected works” DOMINO
Sonic Youth “Daydream nation (deluxe edition)” SMELL LIKE RECORDS
1 comentari:
Estaria bé que algú proposés discs d'aquest any que li hagin agradat per intentar enriquir una mica el balanç de l'any. Jo m'he deixat el de la PJ Harvey, una meravella de disc on la reina canvia de registre però no rebaixa ni un gram el talent aplicat.
Publica un comentari a l'entrada